.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لزوم افزایش مشارکت مردم نکا در سرشماری مسکن
فرماندار نکا بر لزوم افزایش مشارکت مردم برای سرشماری نفوس و مسکن تأکید کرد و گفت: با توجه به تمدید سرشماری اینترنتی تا 27 مهرماه، امیدواریم مردم مشارکت بیشتری در این زمینه انجام دهند.

به گزارش شمال نیوز:جعفر احمدی امروز با اشاره به اهمیت سرشماری، اظهار کرد: دارا بودن اطلاعات و آمار دقیق و مناسب برای تحقق اهداف، چشم‎‌اندازها و  پیشرفت کشور بسیار مؤثر است و لذا همکاری در سرشماری عمومی نفوس و مسکن از مهم‌ترین اقداماتی است که باید برای توسعه بیشتر در آینده مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: مردم با آمار و ارقامی که به صورت دقیق در اختیار مأموران سرشماری و سایت مورد نظر قرار می‌دهند می‌توانند نقش مهمی در تصمیم‌گیری‌های کلان کشور داشته باشند.

فرماندار نکا با اشاره به اینکه در روزهای پایانی ثبت‌نام سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن قرار گرفته‌ایم، یادآور شد: افراد تا پایان روز سه‌شنبه 27 مهرماه می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌‎های در نظر گرفته شده و یا به‌صورت فردی ثبت‌نام خود را انجام دهند.

این مسؤول بیان کرد: با هماهنگی انجام شده، دستگاه‌های اجرایی آمادگی خود را به ثبت‌نام و ثبت اطلاعات در سامانه سرشماری اعلام کرده‌اند و اکنون ثبت‌نام سرشماری اینترنتی در دستگاه‌های مختلف اجرایی و مدارس، با قوت در حال انجام است.

احمدی گفت: اطلاعات مرکز آمار ایران، مبنای برنامه‌ریزی‌های کلان کشوری و منطقه‌ای است که با استفاده از اطلاعاتی که افراد در اختیار مرکز آمار و سرشماری قرار می‌دهند، می‌توان مطالب مورد نظر و اطلاعات را استخراج و برای آینده کشور برنامه‌ریزی کرد.

وی با تأکید بر ارائه آمار دقیق و واقعی، افزود: هرچه درصد دقت و سلامت این آمارها بیشتر باشد، بهتر می‌توان برای آینده کشور برنامه‌ریزی کرد و توسعه کشور را فراهم کرد.

فرماندار نکا از افزایش رتبه این شهرستان در سرشماری اینترنتی در دو روز گذشته خبر داد و گفت: در دو روز گذشته با توجه به تمدید دوره سرشماری اینترنتی و بسیج همه جانبه افراد، گروه‌ها، ادارات و مساجد، شاهد پیشرفت رو به رشد ثبت‌نام اینترنتی در نکا بوده‌ایم.

این مسؤول ادامه داد: شهرستان نکا تا امروز با ثبت 16 هزار و 743 خانوار و 50 هزار نفر جمعیت، رتبه هشتم در مازندران را در ثبت‌نام سرشماری اینترنتی دارد که امیدواریم تا روزهای آینده و اتمام دوره سرشماری اینترنتی شاهد رشد بیشتر باشیم.

احمدی با بیان اینکه امورات کشور بدون برنامه، به توسعه دست پیدا نمی‌کند، ادامه داد: تصمیم‌سازان، براساس آمار و ارقام برای کشور برنامه‌ریزی می‌کنند و لذا باید با مشارکت همه‌جانبه و ارائه آمار دقیق و واقعی، کمک‌کار تصمیم‌سازان کشور برای آینده‌ای روشن باشیم.

وی با اشاره به اینکه در سرشماری امسال از هیچ کاغذی استفاده نمی‌شود و سرشماری به‌صورت اینترنتی است، ادامه داد: این نوع سرشماری، سبب صرفه‌جویی قابل توجهی در بودجه کشور شده و با مشارکت در سرشماری اینترنتی عمومی نفوس و مسکن، شاهد ارتقای جایگاه نظام آماری کشور در عرصه بین‌المللی باشیم.

فرماندار نکا با تأکید بر اینکه در پرسش‌نامه سرشماری هیچ سؤالی مبنی بر میزان درآمد خانوارها آورده نشده است، بیان کرد: آمار و اطلاعات سرشماری محرمانه است و در یارانه یا مالیات تأثیری ندارد و لذا خانواده‌ها اطلاعات دقیق و درست ارائه دهند.

احمدی گفت: سرشماری اینترنتی عمومی نفوس و مسکن، از سوم مهرماه جاری آغاز و تا پایان روز سه‌شنبه 27 مهرماه به اتمام می‌رسد و در ادامه سرشماری عمومی نفوس و مسکن به صورت حضوری، توسط آمارگیران بدون استفاده از ‌کاغذ و با رایانه دستی انجام می‌شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.77 seconds.